ΛΕΞΕΙΣ








Λέξεις που μας γεμίζουν χρώματα...χρώματα φωτεινά, χρώματα σκοτεινά...

Λέξεις που γίνονται εικόνες και σχηματίζουν αργά και σταθερά το παζλ του μέλλοντός μας...

Λέξεις που όταν τις συλλαβίζουν οι άνθρωποι που αγαπάς, φωλιάζουν μέσα στην καρδιά σου...

Λέξεις που άλλοτε γίνονται ουράνιο τόξο στα όνειρά μας και άλλοτε μαχαίρι και φράχτης στην καρδιά μας...

Λέξεις που ομορφαίνουν τη ζωή μας και λάμπει το πρόσωπό μας από ευτυχία... 

Λέξεις πους μας γεμίζουν αγάπη, δύναμη, ελπίδα και όρεξη για ζωή...

Λέξεις μικρές, ύπουλες και δυνατές, που σκοτεινιάζουν κάθε μας ελπίδα και σβήνουν το χαμόγελό μας...

Λέξεις που τα σημάδια που αφήνουν, μπορούν να λεκιάσουν την καρδιά μας σε χρόνους ανύποπτους...

...και τότε έρχονται οι δικές μας οι λέξεις...

...ψεύτικες λέξεις, για να σκεπάσουν την πίκρα και την απογοήτευση που νιώθουμε μέσα  μας...

...Λέξεις που δεν βγαίνουν στην επιφάνεια, για να μην πληγώσουν αυτούς που μας πλήγωσαν...

Λέξεις που σφίγγουν την καρδιά και  λες.... "ΚΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ!!! ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ!!!"




Πατρίκη Θεοπούλα







Σχόλια

  1. Ωραίο, μεστό !! Αυτές οι λεξεις που μπορούν να ανεβάσουν στα ουράνια κάποιον ή να τον ρίξουν στα Τάρταρα!!
    Καλημέρα Θεοπούλα Καλό Σ/Κο να περάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα Άννα μου, καλό Σαββατοκύριακο και σε σενα. Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
    2. Και να σου πω και κάτι για το πώς φαίνονται τα ιστολόγια που παρακολουθείς στα ''Αγαπημένα'' σου; Για να έχεις υπόψη σου τι γίνεται στα φιλικά ιστολόγια πρέπει να ρυθμίσεις στην καρτέλα των ιστολογίων σου να δείχνει την πιο πρόσφατη ανάρτηση για να είναι πρώτα πρώτα οι νέες αναρτήσεις των ιστολογίων που παρακολουθείς και κάτω κάτω οι πολύ παλιές. Αν θες να σου πω πώς γίνεται πες μου

      Διαγραφή
    3. οκ, θα το ψαξω σήμερα το απόγευμα ή αύριο το μεσημέρι. Αν τα βρω μπαστούνια θα σου στείλω μήνυμα. να εισαι καλα. τη χρειαζομαι την καθοδήγηση!!!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα σου Θεοπούλα. Στον ιστορικό μας pathfinder δεν είχα την τιμή να σε ακολουθώ και να σε παρακολουθώ. Νομίζω ότι είναι καιρός να το κάνω τώρα.
    Στο όμορφο εδώ σπιτικό σου, να ευχηθώ τα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Γιάννη καλώς σε βρήκα. ειχα 2 ιστολογια στο ξεκίνημα του παθ μετα σταματησα να γραφω. Χαίρομαι που γνωριζω από κοντά τα μελη του παθ. Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και εύχομαι και σε σένα τα καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Θεοπούλα!
    Με λέξεις, περιγράφεις τόσο όμορφα τις λέξεις!!
    Το χάρηκα πολύ το κείμενό σου.
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με άγγιξε , πολύ όμορφα γράφεις , απλά και από καρδιάς!!! αυτό το ... καλή καρδιά πάμε παρακάτω το έχω πληρώσει ακριβά , από τα λόγια στην πράξη μια άβυσσος δρόμος. Καλό σου βράδυ Θεοπούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς , στατιστικά η σταση ζωής "καλή καρδιά"πλη΄ρωνεται κάθε φορά όταν την επιλέγουμε, γιατι συνήθως η άλλη πλευρά δεν είναι σε θέση να κατανοήσει και τη θεωρεί ως ένδειξη αδυναμίας...δεν μας νοιάζει όμως, δικό τους πρόβλημα, εμεις προσπαθούμε να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι.... καλημέρα γλυκιά μου Fairelena

      Διαγραφή
  6. Πολύ σημαντικές οι λέξεις που μας αγγίζουν είτε χαιδεύοντας μας είτε πληγώνοντας μας! Και που η ουσία που κρύβουν από κάτω είναι το σημαντικό!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο δυστυχισμένοι θα είμαστε αν δεν υπήρχαν οι λέξεις...
    Καλή σου μέρα Θεοπούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Βιργίνια, λιγο αργαμιση περνω χαμπαρι τα σχολια σε αυτη την πλατφόρμα!!! Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  8. "Και οι λέξεις φλέβες είναι. Μέσα τους αίμα κυλάει" Γιάννης Ρίτσος
    Καλορίζικο το blog σου Θεοπούλα. Καλό μεσημέρι, καλή συνέχεια. Πέτρα ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θεοπούλα μου καλησπέρα. Όπως γλέπεις δεξιά που έχεις στα Αγαπημένα σου όλα τα μπλογκ που παρακολουθείς, το δικό δεν δείχνει τις νέες αναρτήσεις. Κάποιο πρόβλημα έχει και έχω στείλει ερωτήματα θα δούμε τι φταίει και αν φτιαχτεί. Εσύ πάντως να ξέρεις ότι επειδή δεν δείχνει νέες αναρτήσεις δε σημαίνει ότι δεν έχω κάνει καινούργιες
    Καλό σου απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βλέπεις και όχι γλέπεις χαχαχααχα

      Διαγραφή
    2. καλησπέρα Αννα μου, με εχει μπερδεψει το blogspot...ή μαλλον με εχει ψιλοεκνευρίσει...καλα που μου το ειπες, εγω πιστευα ότι έτσι βλεπω τις καινουριες αναρτησεις σας και μπορω και σας διαβαζω...α ρε σαν το ΠΑΘ δεν έχει!!! Αν βγαλεις άκρη πες μου και σε μενα να ξεστραβωθω!!! Φιλακια πολλά και σε ευχαριστβ για την ενημέρωση!!!

      Διαγραφή
    3. Τι πρόβλημα έχεις με το blogspot? Δυστυχώς Θεοπούλα μου διαδίκτυο είναι και όλο και κάτι στραβώνει. Μη λες για τον παθ και μου θυμίζεις ότι το μπλογκ μου είχε γίνει ένα χάος και στην προσπάθειά μου να το διορθώσω τα έκανα χειρότερα γι αυτό και το έσβησα μόνη μου. Παντού τα ίδια είναι μη νομίζεις. Απλά στον παθούλη είχες άμεση επαφή με την ομάδα υποστήριξης ενώ εδώ ...άστα να πάνε. Πάντως αν πατήσεις το ΑΤΕΝΙΖΟΝΤΑΣ δεξιά στη στήλη σου σε πάει στη νεά ανάρτηση. Αν πατήσει τη βουδίστρια σε πάει στην παλιά μιας βδομαδας και...Γι αυτό πάτα μόνο τον τίτλο και αν φτιάξει θα σου πω οκ;

      Διαγραφή
    4. ok Αννα μου. Εκεινο που μου άρεσε στο παθ, ηταν ότι μπορουσες πιο ευκολα να αναζητησεις αλλα ιστολογια, βεβαια το παθ ηταν μια πολυ μικρότερη πλατφορμα, ...θα το συνηθισουμε...καθε αρχη έχει και τις δυσκολιες τις.

      Διαγραφή
    5. Αποκαταστάθηκε το πρόβλημα Θεοπούλα μου. Οκ οι αναρτήσεις μου φαίνονται. Κάποια διεύθυνση που είχα μέσα στο μπλόκερ τα έκανε αυτά οκ τώρα

      Διαγραφή
    6. τελειααααα!!! ολα καλα λοιπον!!!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα. Εγώ συνήθισα την νέα μας γειτονιά. Κοίτα στο παθ ΄βλέπαμε σε ένα σημείο όλες τις νέες αναρτήσεις. Εδώ τώρα δεν υπάρχει αυτό. Απλά τους φίλους μου τους επισκέπτομαι να δω τι έγραψαν. Αν έχεις κάποιο πρόβλημα όσες φόρμες και να συμπληρώσεις δεν θα σου απαντήσει κανείς. Το λες εδώ και βοηθάμε ο ένας τον άλλον.
    Εντάξει... καλά είναι και εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Κωστα, ολα καλά πλεον με το blogspot. To μόνο ζόρι είναι ότι καλαεμαθα με το ΠΑΘ, γιατι όπως λες και εσυ εβλεπες πιο ευκολα τις εγγραφες των φιλων σου...θα το συνηθίσω όμως! καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Θεοπούλα! :)
    Μου φαίνεται ότι "σε σήκωσε" το blogspot. Δυναμικό ξεκίνημα, ε;
    Ίσως τελικά να χρειαζόμασταν κάτι να μας πυτροδοτήσει όπως μια μεγάλη αλλαγή (όπως και συνέβη!
    Καλή συνέχεια σε όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λυγερή μου!!! Πιστευω ότι πάντα κάθε αλλαγη είναι για καλο!καλό ξεκίνημα σε ολους και σε όλες!!! φιλακια πολλά!!

      Διαγραφή
  13. Πόσο δίκιο έχουν τα λόγια σου. Καλή σου μέρα, φίλη μου. Καλώς ανταμώσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ενδιαφέρον το blog σου Θεοπούλα.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

και τώρα....ΣΙΩΠΗ

Αλήθεια...ΕΜΕΙΣ τι είδους άνθρωποι είμαστε;